سوپاپ مخزن چیست و چگونه باعث افزایش عمر مخزن می‌شود؟

برای جلوگیری از تغییر شکل و مچاله شدن مخزن، همیشه هوا باید در مخزن جریان داشته باشد. مخزن‌های معمول در بازار هیچ راهی برای گردش هوا در مخزن تعبیه نکرده‌اند بنابراین ممکن است در صورت بی‌احتیاطی مخزن آب فرم خود را از دست بدهد. اما مخازن سوما همگی دارای سوپاپ هستند و دچار این مشکل نمی‌شوند. در ادامه مطلب بیشتر درباره سوپاپ بخوانید...

امروزه اگه تصمیم به خرید هر نوع کالایی بگیرید تعداد زیادی نام‌های تجاری هستند که انتخاب رو برای شما سخت می‌کنند. این موضوع دقیقاً درباره مخزن آب آشامیدنی نیز صدق می‌کند. برای انتخاب هوشمندانه باید محصولات مختلف رو با یکدیگر مقایسه کنید و از کیفیت محصولات شرکت و رضایت مشتریان باخبرشید. اگه برای اولین باره که تصمیم به خرید مخزن آب مصرفی گرفتید ممکنه درباره ویژگی‌های مثبت اون اطلاعی نداشته باشید. حتی کسانی که چندین تجربه خرید مخزن آب رو دارند هم ممکنه بعضی از مسائل رو ندونند. برای مثال قبل از خرید مخزن آب علاوه بر اینکه باید به گنجایش و چندلایه بودن مخزن آب دقت کنید، بهتره بدونید که اگه مخزن انتخابی شما سوپاپ داشته باشه باعث میشه تا طول عمر مخزن افزایش پیدا کنه. سوپاپ درب مخزن یکی از مزایای مخزن آب آشامیدنی به‌حساب میاد و بسیاری از شرکت‌ها از اون غافل شدند. اما سوما به این موضوع توجه کرده و تمامی مخازن تولیدشده دارای سوپاپ درب هستند. در اینجا سعی داریم درباره اهمیت سوپاپ درب‌های مخازن سوما بیشتر صحبت کنیم.

 

                    

 

مزایای درب‌های سوپاپ دار سوما
یکی از بدترین اتفاق‌هایی که میتونه بعد از خرید هر کالایی بیوفته اینه که به دلیل یک سهل‌انگاری کوچک خراب بشه و تمام هزینه‌ای که پرداخت کردید هدر بره. شاید سوپاپ درب مخزن در نگاه اول بی‌اهمیت به نظر بیاد اما دقیقاً شما رو از مواجه‌شدن با هم‌چین مشکلی در امان نگه میداره. سوپاپ درب مخزن یک مزیت بزرگ برای مخازن سوم است.
سوپاپ باعث میشه تا هوای داخل مخزن متعادل بشه و این امر کمک می‌کند تا مخزن در شرایط مختلف فرم اولیه خودش رو از دست نده. زمانی که مخزن آب خالیه و پمپ آب در حال کار کردنه، مخزن به دلیل خالی بودن و کمبود هوا در برابر مکش قوی پمپ مچاله میشه و شکل خودش رو از دست می‌ده چون هوای داخل مخزن کافی نیست و همچنین راهی برای ورود هوای تازه به داخل مخزن وجود نداره. در صورت استفاده از سوپاپ این مشکل رفع میشه و هوای داخل مخزن همیشه تنظیم است. بعضی از مصرف‌کنندگان به اهمیت این موضوع پی بردند و برای مخازن خودشون سوپاپ تهیه می‌کنند. در مخازن سوما نیازی به نصب مجدد سوپاپ نیست چون تمام محصولات دارای سوپاپ هستند و کار شما رو راحت کردند.

نتیجه‌گیری
برای افزایش طول عمر مخزن علاوه بر توجه به نحوه نصب و محل قرار دهی مخزن، باید توجه داشت تا درب مخزن آب دارای سوپاپ باشه. همان‌طور که گفته شد سوپاپ مخزن باعث میشه تا در صورت خالی بودن مخزن، پمپ آب باعث مچاله شدن مخزن نشه. درب مخازن سوما همگی دارای سوپاپ هستند و طول عمر آن‌ها تا چندین سال بیشتر از مخازن آب بدون سوپاپ است. مخازن سوما علاوه بر اینکه قیمت به‌صرفه‌تری نسبت به سایر مخازن موجود در بازار دارند، مزایای بیشتری هم دارند که در اینجا به یکی از اونها یعنی درب‌های سوپاپ دار اشاره کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات میتونید با کارشناسان فروش سوما تماس بگیرید.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.