علت محبوبیت مخازن آب پلی‌اتیلن نسبت به مخازن آب فلزی در تهران

امروزه مخازن پلی‌اتیلن به دلیل مزایایی که دارند در شهرهای مختلف به‌ویژه تهران موردتوجه قرارگرفته‌اند و مصرف‌کنندگان رضایت بیشتری نسبت به مخازن پلی‌اتیلن دارند. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی علت محبوبیت مخازن پلی‌اتیلن نسبت به مخازن فلزی در تهران بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

چرا در تهران مخازن پلی‌اتیلن پرطرفدار هستند؟

چندین سال پیش اگر به قسمت­‌هایی از تهران که با مشکل آب و یا فشار آب مواجه بودند می­‌رفتید، مخازن فلزی رو بر روی پشت‌بام و حیاط افراد می­‌دیدید. اما امروز اگر دوباره به همان مناطق سری بزنید مخازن فلزی کمتری رو می­‌بینید چون این مخازن بیشتر جای خودشان رو به مخازن پلی‌اتیلن دادند. مشکلات مخازن فلزی بیشتر از معایب اونهاست و همین دلیل باعث شده تا افراد بعد از گذشت چند سال و غیرقابل استفاده شدن مخازن فلزی دیگه تمایلی به تهیه مجدد اونها نداشته باشند. تغییر طعم و بو، زنگ‌زدگی مخازن و سوراخ شدن، یخ‌زدگی مخزن در زمستان و داغ شدن آب داخل مخزن در تابستان و آلوده شدن آب داخل مخزن به جلبک همگی دلایلی هستند که باعث نارضایتی مصرف‌کنندگان از مخازن فلزی شدند. بنابراین بیشتر مردم هنگام خرید مخزن ترجیح میدن تا مخازن کم‌هزینه‌تر و باکیفیت­‌تری مثل مخازن پلی‌اتیلن رو تهیه کنند.

بعضی از مناطق تهران همچنان با مشکل کمبود و یا فشار کم آب مواجه هستند و برای رفع این مشکل از مخزن آب استفاده می­‌کنند. همونطور که اشاره شد این مخازن در سال­‌های گذشته معمولاً از جنس فلز بودند اما به خاطر مشکلاتی که مخازن فلزی ایجاد می­کنند کم‌کم از محبوبیت این مخازن کم شد و در حال حاضر مخازن پلی‌اتیلن از محبوب‌ترین مخازن آب در تهران هستند. مخازن پلی‌اتیلن برعکس مخازن فلزی تنوع بالایی دارند و در ابعاد و طرح‌های مختلف تولید میشن. علاوه بر این، قیمت مناسبی دارند و به‌راحتی جابه‌جایی میشن. این‌ها تنها چند مورد از دلایل محبوبیت مخازن پلی‌اتیلن در تهران بودند و در ادامه به موارد بیشتری اشاره خواهیم کرد.

دلایل برتری مخازن پلی‌اتیلن سوما نسبت به مخازن فلزی

  • قیمت مناسب
  • طول عمر بالا
  • تنوع بالای محصولات
  • حمل‌ونقل آسان
  • دچار زنگ‌زدگی و خوردگی نمی‌شوند
  • بدون ایجاد تغییر در رنگ، بو و طعم آب
  • مخصوص نگهداری آب آشامیدنی
  • جلوگیری از ورود نور خورشید به داخل مخزن و درنتیجه آلوه نشدن آب به جلبک

 

از اونجایی که هزینه‌های زندگی در تهران بیشتر از شهرهای دیگه هست، مردم سعی می­‌کنند تا از به‌صرفه‌ترین و بهترین محصولات استفاده کنند. میتونیم به‌صراحت قیمت مناسب رو به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت مخازن پلی‌اتیلن در تهران بیان کنیم. مخازن فلزی در مقایسه با مخازن پلی‌اتیلن کارایی خوبی ندارند و بیشتر مناسب نگهداری مواد شیمیایی هستند. بنابراین برای نگهداری آب آشامیدنی، مخازن پلی‌اتیلن بهترین انتخاب هستند. این موضوع تنها درباره­‌ی شهر تهران نیست و درباره تمام شهرهای ایران صحت دارد

مخازن سوما در تهران

مخازن سوما مخصوص نگهداری آب آشامیدنی هستند و از بهترین مواد اولیه تهیه شدند. این مخازن به دلیل مواد فود گرید و گواهی‌های بهداشتی کاملاً بی‌ضرر هستند و نسبت به مخازن دیگه قیمت مناسب‌تری دارند. قیمت مناسب مخازن سوما در کنار کیفیت بسیار بالایی این محصولات تنها به دلیل سیاست‌های شرکت و دادن امکان خرید به تمام اقشار جامعه است. سوما در سراسر کشور نمایندگی فعال دارد و برای خرید کافیست تا به نزدیک‌ترین نمایندگی در محل خودتان مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مخازن آب سوما با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

 

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.